Купуємо машину «з рук»

Як вибрати і купити старий б/в автомобіль?

У 2018 році відбувся конкурс професійної майстерності під назвою «Кращий механік Бош Сервіс 2018». Організатори змагання вирішили піти на деяку провокацію, провівши додаткове тестування фіналістів на знання електронних систем. Дивним став той факт, що вони, не електрики і не діагности, а просто слюсарі, які мають справу з залізом, без перешкод пройшли випробування! Крім цього, найнижчий результат тестування з 100 балів був не менший 70, що відповідає рівню професіонала в сфері діагностики. З цього можна і потрібно зробити висновок, що навіть механіки повинні розбиратися в бортовій електроніці автомобілів.

Ви запитаєте, як це стосується вибору авто, яке вже було в експлуатації? Незважаючи на те, що багато хто може не погодитися, варто визнати, що в нинішній час без допомоги експерта з автосервісу придбати старий автомобіль неможливо. Крім того, перш ніж звернутися за такою послугою, слід вибрати надійну СТО, де в силах допомогти в цій нелегкій справі. Навіть якщо ви звернетесь за допомогою до експерта-одинака, який має тривалий досвід роботи в даній галузі, всіх супутніх проблем з б/в машиною виявити самостійно він не зможе.

Головне, на що звернути увагу

Раніше було прийнято вважати, що головне у виборі авто – це не потрапити на поганий кузов. Це твердження справедливе і нині, оскільки ремонт кузова вважається найбільш складним і дорогим. Проте в сучасних машинах є багато інших ланцюгів і вузлів, що вимагають не менш копіткого і дорогого ремонту.
Наприклад, двигун: його діагностику не можна провести «на око». Безліч сучасних моторів можуть давати збої навіть при виході з ладу найдешевшого, незначного датчика, свічки або форсунки. Але при цьому вони працюють до останнього «подиху» навіть при критичному зносі кривошипно-шатунного, газорозподільного механізмів або циліндро-поршневої групи.

Що робити
Щоб зробити якісну і надійну діагностику мотора, слід застосовувати спеціальну апаратуру, яка повинна знаходитися в руках професіоналів. Наочну картину стану двигуна можуть показати тільки мотор-тестер, електронний сканер, компрессометр, газоаналізатор. Після отримання повної картини показників можна зробити висновок про знос всіх вузлів і комплектуючих, які можуть через короткий експлуатаційний термін вийти з ладу і спровокувати дорогий ремонт.

Серед них:
• Циліндри
• Кільця
• Поршні
• Вкладиші
• Системи впуску-випуску
• Система запалювання та інше.

Зверніть увагу
Перевірити систему електрообладнання автомобіля в домашніх умовах також не вдасться, оскільки її діагностика супроводжується безліччю проблем. Для такої діагностики знадобиться наявність діагностичного сканера, сертифікованого обладнання, і найважливіше – досвід професійного діагноста, який зможе правильно ідентифікувати несправність і усунути її. Такий комплект можна отримати або у офіційних представників марки вашого авто, або на солідних СТО, куди в обох випадках може звернутися невеликий відсоток наших водіїв.

Проте, якщо ви прочитали цю статтю і зробили правильні висновки щодо доцільності співпраці з експертними діагностами, варто звернутися в єдину мережу СТО на українському ринку Bosch Service. Тут можна отримати кваліфіковану допомогу і високий рівень обслуговування, що обумовлено широким спектром переваг компанії:

1. Наявність професійної технічної та діагностичної апаратури.
2. Досвід високоспеціалізованого штату механіків, діагностів і електриків.
3. У базі Бош Сервіс близько 90 000 моделей легкових авто від 150 марок.
4. Регулярно оновлюється софт.
5. Видача результатів діагностики після огляду машини, що стане важливою перевагою для тих, хто хоче продати автомобіль.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Ваш коментар буде опублікований протягом 24 годин.

© Copyright 2017 BOSH SERVICE Создание сайтов Union Vivat