remont-podveski-avtomobilya-min
diagnostika-podveski-avto-min

Діагностика та ремонт ходової частини.

Навантаження на ходову частину автомобіля здійснюється не лише під час його руху, але і тоді, коли він просто стоїть, тому моменту спокою для цієї системи не існує, а отже вона піддається зношуванню більше, ніж будь-яка інша система. Не зважаючи на те, чи є видима ознака поломки чи немає, проводити плановий огляд ходової необхідно не рідше, ніж через кожні 15 тис. км. – для вантажного автомобілю, після кожної заміни моторної оливи – для легкового автомобілю. Періодична перевірка коштуватиме набагато менше, ніж ремонт ходової частини із заміною деталей і вузлів.

Ходова частина – це система, де відмова одного елементу за ланцюговою реакцією, призводить до поломки інших деталей. В результаті це може завершитися повно відмовою системи та вартісним її ремонтом.

Діагностика ходової частини автомобіля включає в себе перевірку:

*шарнірів та пильовиків накінечників рульових тяг;

пильовиків привідних валів;

сайлентблоків;

ступичних підшипників;

кульових опор;

амортизаторів;

гальмівних колодок;

опор амортизаторів.

Ознаки поломки ходової частини

Про несправність ходової можуть сигналізувати сторонні звуки, під час руху. Також може зменшуватися швидкість реагування керма, при цьому з’являється стукання у кермовій рейці на нерівній дорозі або під час поворотів. Якщо це стукання віддає у кузов, проблема криється у несправності амортизаторів.  А гул на високій швидкості (більше 80 км/год) свідчить про те що пошкоджені ступичні підшипники. Це лише невелика частина ознак несправності ходової частини. Варто пам’ятати, що усі сторонні звуки, та невластива поведінка авто під час руху свідчить про те, що варто відправити транспортний засіб на діагностику ходової частини.

Ремонт ходової частини

Кожну виявлену несправність автомобіля потрібно якнайшвидше усунути. На БОШ АВТО СЕРВІС Е95 ми надаємо повний спектр послуг по діагностиці та ремонту ходової частини.

Тут Ви можете замінити:

підшипники, сальники, пильовики маточин;

важелі, сайлентблоки реактивних тяг;

кульові опори;

пружини, опорні подушки, амортизатори;

кермові тяги, наконечники, пильовики рейки, кардан рульового валу;

хрестовину кардана, підвісні підшипники, подушки кріплення двигуна.

Ремонт ходової частини має особливість: всі парні вузли потрібно міняти парами, навіть якщо один з них в робочому стані. Інакше підвищене навантаження на незмінений вузол призведе до його швидкої поломки.

© Copyright 2017 BOSH SERVICE Создание сайтов Union Vivat