Свічки: важливий момент

Свічки: важливий момент

А ви знали, що сучасна свічка запалювання виглядає так само, як і та, яка була ходовою ще в 30-х роках минулого століття? На канонічному автомобілі Ford Т, який був на той час наймасовішим в експлуатації людства, стояли точно такі ж свічки, як і тепер. І, що дивно, того ж бренду «Bosch»: зі сталевим шестигранним корпусом, керамічним конусом ізолятора, парами електродів, тих же габаритів і пропорцій. Погодьтесь, геніальний винахід, адже деталь була сконструйована майже 100 років тому, але її попит і актуальність не втрачені донині.

Напевно, секрет «Майстерні точної механіки» компанії Бош полягає в тому, що їм вдалося розробити не тільки іскрову свічку, але і весь комплект запалювання, куди входить високовольтне магнето і проводка. З того моменту інженери Bosch запевняють, що свічки не можна розглядати як окрему комплектуючу від кожного конкретного двигуна.

Для звичайних водіїв це означає, що при виникненні проблем з запалюванням, їх необхідно діагностувати комплексно. Навіть якщо підозри несправності падають на свічки, варто проводити діагностику на двигуні, і ось чому…

Кожен двигун і кожен циліндр задає свічці індивідуальні умови роботи, адже десь може бути гірша суміш або компресія, високий тиск або зношені дроти, утворився конденсат на капоті і кіптява на проводах, наконечник із тріщинами або зношений акумулятор. І це далеко не повний перелік причин збою запалювання, тому не можна вважати, що у всьому «винні» свічки.

Таким чином, не можна покладатися на показники тесту свічок в боксі-барокамері, більш того, його зовсім не слід застосовувати для діагностики. Дане обладнання не здатне відтворити умови, що впливають на роботу свічок в кожному конкретному моторі. Крім того, вам можуть запропонувати промити інжектор або поміняти свічки, від чого також варто відразу відмовитися. Якщо ви зіткнулися з подібною «діагностикою» на СТО, будьте впевнені в невисокій кваліфікації майстрів даного сервісу.

Вже минули ті часи, коли механіки без огляду свічок за допомогою осцилографа визначали їх зазор, стан роботи котушки або виявляли підсос повітря в циліндри! Сучасна діагностика свічок майстрами компанії Бош здійснюється за допомогою спеціального обладнання. Використовуються прилади типу Bosch KTS і програма ESI [tronic], які є найбільш точними для тестування даних вузлів автомобіля.

Якщо ви сумніваєтеся в компетентності майстра, до якого звернулися за перевіркою свічок, пропонуємо поставити йому таке питання:

Як правильно затягнути свічку, якщо немає динамометричного ключа?

Відповідь для вас:

Наприклад, різьблення М 12х1,25. Момент затяжки для нього становить 23 Н * м. При відсутності динамометричного ключа свічку необхідно вкрутити вручну до упору, а потім за допомогою штатного ключа довернути на 90 °.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Ваш коментар буде опублікований протягом 24 годин.

© Copyright 2017 BOSH SERVICE Создание сайтов Union Vivat